S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

NAJPREDÁVANEJŠÍ

najnakup doprava


» Časté otázky.
Časté otázky

1.Aký olej je vhodnejší pre moje auto ? Redší alebo hustejší ?

Hustejší olej = väčšia spotreba, alebo kde je rovnováha?

Ked je olej hustejší motor musí prekonávať väčší odpor pri práci a zároveň má pomalšie mazacie schopnosti. Redší olej má oveľa lepšie mazacie schopnosti a  motor nemusí prekonávať taký veľký odpor . Tým pádom vhodnejším olejom pre Vaše auto je olej redší. Redší olej je ten,ktorý má nižšie viskózne číslo a dôležitejšia je zimná viskozita  preto doporučujeme oleje s viskozitou 0W alebo 5w.

2.Môžem si priniesť vlastný olej do autorizovaného servisu ?

V autorizovaný servisoch si nemôžu dovoliť, aby pri záručných prehliadkach neprijali od majiteľa automobilu motorový olej, ktorý je v originálnom balení s vyhovujúcimi parametrami určenými výrobcom automobilu. Takéto správanie je proti pravidlám legislatívy Európskej únie a za nedodržanie týchto podmienok je možné uložiť pokutu. Nenechajte sa oklamať a trvajte na svojich právach spotrebiteľa kdekoľvek na území EU.

3. Je možní osobný odber tovaru vo vašej prevádzke ?

Ano osobný odber je možný, v takom prípade sa stačí telefonický informovať či je tovar skladom a dohodnúť sa na vhodnom čase odberu. V prípade automobilových filtrov je obzvlášť vhodné sa informovať, lebo filtre pre váš automobil nemusia byť skladom, nakoľko filtre objednávame dva krát denne(ráno 8:00 a 12:00 hodine) a sú k nám doručované cca. 10:00 doobeda a 14:00 poobede.

4. Prečo sú oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach drahšie ?

Oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach sú drahšie preto, lebo uvedené spoločnsti alebo firmy pracujú s oveľa väčšími režíjnými nákladmi a tým pádom sú aj nútené pracovať s väčšími režijními nákladmi.

5. Čo mám urobiť v pripade ak odošlem objednávku a nedostanem potvrdzujúci mail ?

V prípade že odošlete objednávku a nedostanete potvrzdujuci mail v prvom rade prekontrolujte či ste odoslali objednávku správne, prekontrolujte či nemáte plnú mailovú schránku. Ak bolo všetko v poriadku a napriek tomu Vám neprišiel  potvrzdujúci mail kontaktujte nás  na náš mail info@olejcentrum.sk kde uvedte Vaše kontaktné údaje, mailovú adresu, telefónne číslo a my Vás budeme informovať o tom či bola Vaša objednávka úspešne odoslaná do našeho systému.


6. Zmeny názvov Castrol servisných olejov

YjA5ZDRhYm