1.Aký olej je vhodnejší pre moje auto ? Redší alebo hustejší ?
Hustejší olej = väčšia spotreba, alebo kde je rovnováha?
Ked je olej hustejší motor musí prekonávať väčší odpor pri práci a zároveň má pomalšie mazacie schopnosti. Redší olej má oveľa lepšie mazacie schopnosti a motor nemusí prekonávať taký veľký odpor . Tým pádom vhodnejším olejom pre Vaše auto je olej redší. Redší olej je ten,ktorý má nižšie viskózne číslo a dôležitejšia je zimná viskozita preto doporučujeme oleje s viskozitou 0W alebo 5w.
2.Môžem si priniesť vlastný olej do autorizovaného servisu ?
V autorizovaný servisoch si nemôžu dovoliť, aby pri záručných prehliadkach neprijali od majiteľa automobilu motorový olej, ktorý je v originálnom balení s vyhovujúcimi parametrami určenými výrobcom automobilu. Takéto správanie je proti pravidlám legislatívy Európskej únie a za nedodržanie týchto podmienok je možné uložiť pokutu. Nenechajte sa oklamať a trvajte na svojich právach spotrebiteľa kdekoľvek na území EU.
3. Je možní osobný odber tovaru vo vašej prevádzke ?
Ano osobný odber je možný, v takom prípade sa stačí telefonický informovať či je tovar skladom a dohodnúť sa na vhodnom čase odberu. V prípade automobilových filtrov je obzvlášť vhodné sa informovať, lebo filtre pre váš automobil nemusia byť skladom, nakoľko filtre objednávame dva krát denne(ráno 8:00 a 12:00 hodine) a sú k nám doručované cca. 10:00 doobeda a 14:00 poobede.
4. Prečo sú oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach drahšie ?
Oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach sú drahšie preto, lebo uvedené spoločnsti alebo firmy pracujú s oveľa väčšími režíjnými nákladmi a tým pádom sú aj nútené pracovať s väčšími režijními nákladmi.
5. Čo mám urobiť v pripade ak odošlem objednávku a nedostanem potvrdzujúci mail ?
V prípade že odošlete objednávku a nedostanete potvrzdujuci mail v prvom rade prekontrolujte či ste odoslali objednávku správne, prekontrolujte či nemáte plnú mailovú schránku. Ak bolo všetko v poriadku a napriek tomu Vám neprišiel potvrzdujúci mail kontaktujte nás na náš mail info@olejcentrum.sk kde uvedte Vaše kontaktné údaje, mailovú adresu, telefónne číslo a my Vás budeme informovať o tom či bola Vaša objednávka úspešne odoslaná do našeho systému.
6. Zmeny názvov Castrol servisných olejov