S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

Cena 14,70 Eur
skladom
Cena 31,20 Eur
skladom

NOVINKY

arr3 Mazací plán CASTROL   Mazací plán SHELL Mazací plán TOTAL Mazací...

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Cena 23,90 Eur
skladom
Cena 24,60 Eur
skladom
Cena 41,50 Eur
skladom

najnakup doprava


» Časté otázky.
Časté otázky

1.Aký olej je vhodnejší pre moje auto ? Redší alebo hustejší ?

Hustejší olej = väčšia spotreba, alebo kde je rovnováha?

Ked je olej hustejší motor musí prekonávať väčší odpor pri práci a zároveň má pomalšie mazacie schopnosti. Redší olej má oveľa lepšie mazacie schopnosti a  motor nemusí prekonávať taký veľký odpor . Tým pádom vhodnejším olejom pre Vaše auto je olej redší. Redší olej je ten,ktorý má nižšie viskózne číslo a dôležitejšia je zimná viskozita  preto doporučujeme oleje s viskozitou 0W alebo 5w.

2.Môžem si priniesť vlastný olej do autorizovaného servisu ?

V autorizovaný servisoch si nemôžu dovoliť, aby pri záručných prehliadkach neprijali od majiteľa automobilu motorový olej, ktorý je v originálnom balení s vyhovujúcimi parametrami určenými výrobcom automobilu. Takéto správanie je proti pravidlám legislatívy Európskej únie a za nedodržanie týchto podmienok je možné uložiť pokutu. Nenechajte sa oklamať a trvajte na svojich právach spotrebiteľa kdekoľvek na území EU.

3. Je možní osobný odber tovaru vo vašej prevádzke ?

Ano osobný odber je možný, v takom prípade sa stačí telefonický informovať či je tovar skladom a dohodnúť sa na vhodnom čase odberu. V prípade automobilových filtrov je obzvlášť vhodné sa informovať, lebo filtre pre váš automobil nemusia byť skladom, nakoľko filtre objednávame dva krát denne(ráno 8:00 a 12:00 hodine) a sú k nám doručované cca. 10:00 doobeda a 14:00 poobede.

4. Prečo sú oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach drahšie ?

Oleje značkových servisoch a čerpacích staniciach sú drahšie preto, lebo uvedené spoločnsti alebo firmy pracujú s oveľa väčšími režíjnými nákladmi a tým pádom sú aj nútené pracovať s väčšími režijními nákladmi.

5. Čo mám urobiť v pripade ak odošlem objednávku a nedostanem potvrdzujúci mail ?

V prípade že odošlete objednávku a nedostanete potvrzdujuci mail v prvom rade prekontrolujte či ste odoslali objednávku správne, prekontrolujte či nemáte plnú mailovú schránku. Ak bolo všetko v poriadku a napriek tomu Vám neprišiel  potvrzdujúci mail kontaktujte nás  na náš mail info@olejcentrum.sk kde uvedte Vaše kontaktné údaje, mailovú adresu, telefónne číslo a my Vás budeme informovať o tom či bola Vaša objednávka úspešne odoslaná do našeho systému.


6. Zmeny názvov Castrol servisných olejov

ZDlkOWRh